تینــــــــــار

پیام های کوتاه
آخرین مطالبـــــ

هی روزگار

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۱ ق.ظ

...
.......
...........
.................
دلم آروم نیست!!

  • ۹۳/۰۴/۱۵
  • هوشنگ مهرابی

هی روزگار

نظرات  (۲)

در عجبم از تو...
این ماه خدا...
ماه قرآن...
شفـــــاء لصدور...
...
دلت آرامشی وارونه می خواهد؟ "شمارا"؟
پاسخ:
سید دعا کن دل همه آرامش داشته باشد.
  • عبیدک بفنائک
  • 159
    دلت آروم نیست؟
    زمانی دلت آروم بوده؟
    دل من دل نیست
    دل من آرامش به خود ندیده است
    دلمن شمشیر است
    دلمن بسته به ثانیه و عقربه شماره دل من همیشه در حصرت یار
    دل من آروم نیست
    دل من بی تابه
    دل من بست به یام هستش
     دل من دل او
    جن و بسم الله است
    دل من آروم نیست
    دل من طوفانی است
    آرامشم نیست که نیست
    پاسخ:

    دل تو هم کمتر از دل من نداره!

    ولی دل من یه چیز دیگه اس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی